• 7 Dagen per week open 7 Dagen per week open
  • Direct Online reserveren Direct Online reserveren
  • Ruim 300 attracties op voorraad Ruim 300 attracties op voorraad
  • Al 120808 mensen blij gemaakt! Al 120808 mensen blij gemaakt!

Veelgestelde vragen

FAQ

Is mijn product nog beschikaar? 

Onze website geeft automatisch aan of een product nog beschikbaar is, hier hoeft u niet voor te bellen want onze website is altijd up-to-date. Klik eenvoudig op de groene knop "bekijk beschikbaarheid" en vul de gewenste huurdatum in. Onze website geeft automatisch het beschikbare aantal aan. 

Kan ik telefonisch reserveren? 

Nee, reserveren kan tevens enkel via de website (i.v.m. de beschikbaarheid). 

Zit er een blower bij?

Ja, alle materialen waar een blower voor nodig is worden geleverd inclusief gratis blower. 

Kan ik het al de dag van te voren ophalen?

Ja, u kunt dit ook zo in de webshop reserveren, het systeem houdt automatisch rekening met de prijs. Indien u een springkussen wilt huren op bijvoorbeeld 24 mei dan kunt u het ophalen op 23 mei selecteren en terug brengen op 25 mei selecteren, u betaald dan slechts 1 dag huur voor het springkussen.

(Ophalen dag van te voren na 15u, retour tot 12u)

Bij grotere attracties zoals stormbanen is bovenstaand niet mogelijk en rekent de webshop iedere dag aan huur.

Heeft u een stormbaan alleen nodig op 24 mei dan dient u van 24 mei tot 24 mei te selecteren en betaald u 1 dag huur. 

Indien de stormbaan op 23 mei niet verhuurd is kunt u deze ook al in de namiddag (na 15u) ophalen zodat u hem op 24 mei direct in de ochtend op kunt zetten. Ook het terug brengen kan in overleg in de namiddag of eventueel de volgende ochtend (tot 12u) indien niet verhuurd. 

Indien u de stormbaan 2 dagen wilt gebruiken, of langer dan 33 uur in uw bezit heeft, selecteert u in dit voorbeeld 24 & 25 mei en dan betaald u 1,5 dag aan huur, ook dan is het in overleg mogelijk de stormbaan al op 23 mei in de namiddag (na 15u) op te halen. 

1 of 2 dagen huur?

Wil je attracties de dag van te voren voor 15:00 u komen ophalen OF kun je deze de dag erna pas na 12:00 u terug brengen dan betaal je 1,5 dag aan huur en dien je 2 dagen te selecteren in de webshop.

Hoe gaat de betaling?

U dient de huur en de borg bij uw bestelling direct online af te rekenen met Ideal of Credit Card. Zodra uw betaling succesvol is afgerond worden de artikelen definitief voor u gereserveerd. 

Wanneer krijg ik de borg terug?

Officieel binnen 14 dagen na retour van de producten bij Happy Rent, in de regel wordt de borg echter vrijwel direct terug gestort via Ideal. 

 Waarom moet ik nu al alles betalen?

Omdat wij het springkussen direct voor u reserveren en dit ook niet meer beschikbaar is voor andere klanten op die datum. Zo weet u zeker dat u het luchtkussen krijgt dat u gereserveerd heeft en wij weten zeker dat er betaald wordt. Mede door klanten in het verleden die het luchtkussen niet betalen of niet komen ophalen hebben we ervoor gekozen om met vooraf betalen te werken. We zijn een betrouwbaar bedrijf en maken graag duidelijke afspraken zodat u zeker bent van een mooi feest.